Saturday 1 November 2008

1. November, 2008.

8 eksamener fra 15. desember og utover. Noen dager har vi to eksamener på en dag. 4 innleveringer på 10-15 sider hver. Det er lørdag og jeg sitter på skolen, ser ut vinduet, det regner..pappa sender morsomme mailer og har registrert seg på Twitter. Web 2.0 når den eldre generasjonen også visstnok. Hvorfor søker jobber i Norge, spør han, reis ut og opplev verden littegranne. Ja, jeg kunne ikke ha vært mer enig. Jeg er snart ferdig med tre innleveringer, har den siste igjen...snart...så...kan jeg slappe av littegranne før eksamenskjøret begynner for fullt. Jeg kan ikke huske å ha jobbet så mye med å reprodusere materiale før. Føler meg litt som en robot...reprodusere....reprodusere....ikke tenke. Blablabla.

Ett år igjen, tenker jeg, så har jeg masteren i boks og kan tenke på andre ting. Jeg tenker på andre ting allerede. Arrgh.

Ut idag med Natasha. Hun er faktisk en av de få jentene som jeg kjenner som virkelig mestrer det med å balansere en Luis Vuitton veske på venstre arm, samtidig som hun elegant trasker i vei på sine Jimmy Choo sko og snakker og snakker om politikk. En dag stjal hun en bunke med aviser fra en avisbod og ville at jeg skulle være med å dele dem ut.

-"We are helping people! Come on! Do it!"

Haha! For en fantastisk absurd verden vi lever i.

No comments: