Wednesday 18 February 2009

18 dager etter siste post

Jeg har ikke rukket å skrive noe som helst utenom oppgaver i ulike fag i det siste. Dessuten har jeg svippet innom en del intervjuer, tatt en del tester, blant annet StatoilHydro's trainee test, og hadde et kort telefonintervju med en eller dame fra Kornferry. Jeg vet ikke helt om jeg ønsker å jobbe i StatoilHydro, men kanskje, man vet aldri. Jeg venter fortsatt på svar fra de ulike investeringsbankene i London, endelig svar kommer i slutten av denne uken eller neste uke. Jeg tror at det jeg har lyst til å satse på - hvis jeg får jobben. Idéer til masteroppgaven min begynner også å forme seg, jeg har funnet ut at jeg ønsker å forske på ledelse basert på ulike kulturelle forskjeller, eller noe i den duren. Bare det å reise rundt til ulike land og intervjue CEO'er og andre ledere, og "tracke" alle egenskapene deres høres ganske spennende ut, for min del.

På fredag kommer en god kamerat av meg, Sebastian, på besøk til London fra LA. Det blir ganske morsomt å finne på ablegøyer med han i helgen. Karolina, den tyske jenten som jeg bor med, reiser tilbake til Stuttgard denne helgen, så han sover i hennes rom. I Mars blir det London-Paris-Reims-Paris-Grenoble-London tur med tog og fly. Må...tilbake...til.....oppgaver.

No comments: