Friday 30 January 2009

Hektisk! Hektisk! Herlig! London!

Enda en uke er forbi.

Denne gangen ganske hektisk. Jeg rakk såvidt å levere den siste Corporate Finance oppgaven min på Mandag. Det var godt. Resten av uken var full av forelesninger, med undervisning fra 9.30-21.00 på onsdag (jepp, slik er det hver onsdag, og forelesningene er obligatoriske) og fra 9.30-17.15 de andre dagene. Heldigvis hadde vi fredagen fri, slik at jeg kunne gå på mitt siste-runde-intervju med investeringsbankene i London. Jeg og en liten gruppe mennesker ble geleidet til 36 etasje i Citigroups bygning i Canary Wharf, hvor vi hadde en 5 timers session med drilling, case-studier og intervju. Jeg følte meg som Gordon Gekko, da jeg nøt utsikten fra en av Londons høyeste bygninger. Det er her jeg hører hjemme! Å sitte der foran sjefer for ulike avdelinger for Morgan Stanley og selge deg inn, er ganske utfordrende.

Men det gikk greit, tror jeg.

Får svar om jeg får jobb om cirka 2-3 ukers tid. I mellom tiden, da jeg kom hjem og sjekket mailen min så fikk jeg vite at Ørjan, Egil og jeg, har gjennom forretningsplanen Berker Technologies (skrevet under Gründerskoleoppholdet i Cape Town), blitt nominert til European Young Entrepreneurs Awards '09 i Reims, Frankrike. Det betyr at vi reiser ned til Reims, drikker sjampis og får en gyllen sjanse til å selge konseptet inn for en horde med europeiske investorer. Fantastisk.

Men nå baller ting på seg.....jeg må flytte ut imorgen til en ny leilighet, flytte og greier, pluss at jeg har et møte med lederen for LSE's investeringsklubb på mandag - angående aksjekonkurransen som vi planlegger. I tillegg må jeg levere 3 oppgaver snart, pluss en resit eksamen som jeg har om 2 uker i Business Statistics!

Aaah.

Men fanden heller!

Det er herlig!


Blogglisten


3 comments:

Maria Amelie said...

Fy søren!! For et liv! Lykke til!

Sirazmi said...

u cocky bastard hahahah

Unknown said...

Azmi! Det var i Reims som min jente höll till förra terminen! Det r en mycket trevlig stad och det kommer fan champagne ur kranarna!

Lycka till!