Saturday 18 October 2008

18. Oktober, 2008.

KOKO!


- "Dette er seriøst det sykeste lokalet jeg noensinne har sett. Seriøst. Det sykeste lokalet." Anders ser måpende utover lokalet fra fjerde etasje på klubben KOKO i Camden. Han har nettopp shottet et par 1 punds shotter (som jeg mistenker inneholdt 0% alkohol) og ser på Audio Bully spille på scenen under oss. Det er stappfullt med mennesker overalt, og elektronika-rock-hip hop strømmer ut av høytalerne (jeg klarer ikke å definere sjangeren de spiller i). Æææh, jeg skriver i presensform....ok ja koko var ganske bra. Bortsett fra køen som var milelang (gav oss en fin anledning til å bli kjent med diverse mennesker, blant annet noen supertrendy briter som kunne fortelle oss at:"In London, people usually think you want something from them, if guys like you, strangers, just start talking." Vi ville ikke ha noe fra dem, kanskje noen interessante historier. Jeg foretrakk kjærlighetshistorier kunne jeg fortelle, men nei, de var ikke så villige til å dele på det.

Imorgen er det kaffi med en fyr fra Tunisia, eller Divali-festival med noen indere, eller kunst-utstilling med en ganske eksentrisk, men hyggelig jente fra Hong Kong. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Idag skal jeg ihvertfall slappe av og komme meg til hektene igjen - etter gårsdagens strabaser. Puh.

No comments: