Sunday 15 March 2009

Hyggelig Helg, Mannheim

Denne helgen har jeg kun sovet og festet. Følte for at jeg trenger en helg en gang i blant hvor man ikke bruker hjernen. 

I det lange løpet gjennom studie tiden kan man føle visse tendenser til å bli utbrent," ja" da er det på tide å koble seg helt ut. Drikking er en god avkobling itlligg til litt sosiale aktiviteter. Når man følger en slavisk disiplin så kan man i det lange løpe føle utfor. "Men man må gi får å få"!. For hva som går deg vondt gjør deg sterkere i det lange løpet.

Mannheim er en fin by, ikke den vakreste, men en by hvor man har lite sosial forskjeller. Hvor folk aksepterer deg for hvem du er og ikke hvor mye du har i lomme boken. Kanskje det er derfor jeg liker meg her ganske godt her i forhold til andre stor byer jeg har bodd i.

Etter et par timer på skolen nå så blir det poker med gutta =) 

No comments: